Müşteri Tatmini Sağlama Teknikleri

Eğitimin Amacı

İletişimin ve teknolojideki gelişmeler rakip ürünler hizmetler arasındaki farkları çok azaltmıştır. Asıl farklı toplam kalitenin de birince ölçüde olan müşteri tatmini belirlemektir. Seminer müşteriler ile karşı karşıya gelen tün yöneticilerin ve görevlilerin müşteri tatminini sağlamalarına yardımcı olmaya amaçlamaktadır.

Süre : 15 Saat

İçeriği

• Katılanların Seminere Başlarken Düşünceleri, Beklentileri

• Seminerin Bütününe Önceden Bir Bakış

• Müşteri Tatmini Sağlamamız İçin Davranışlarımız Etkiliye Bilen Bir Yöntem: Etkin - Duyarlı Öğrenme

• Müşteri Hizmeti Mi? Müşteri Tatmini Mi?

• Bilançolarda Gözükmediği Halde Kuruluşların En Değerli Varlığı: Müşteri

• Müşteri Kaybetmenin Maliyeti

• Müşteriler Gerçekte Ne İster?

• Onların İstediklerini Nasıl Karşılarız?

• Gerçek Anları: Anahtar Sizsiniz!

• Birer Birer - Yan Yana

• Müşteri Tatmini 7 Adımı

• Kişisel İlerleme Planı

• Seminer Biterken Düşümceler, Değerlendirme

• İş Etüdünün Beşeri Yönü