Pazarlamada Yaratıcılığın Geliştirilmesi

Eğitimin Amacı

Pazarlama konusunda yaratıcılığın önemi kaçınılmaz bir gerçektir. Yaratıcı yönü kuvvetli olan pazarlamacıların en güç koşullarda dahi yeni çareler ve alternatifler yaratabilmeleri, onları daha kolay başarıya ulaşmaktadır. Bu seminer, çeşitli nedenlerle azalmış veya bir köşeye sıkışıp kalmış olan yaratıcı düşünceyi beyin fırtınası tekniğini kullanarak harekete geçirmeyi amaçlar.

Süre : 15 Saat

İçeriği

• Şartlanma Testi I

• Şartlandırmalardan Arınma Yolları

• Yaratıcılık Kavramı

• Pazarlamada Yaratıcılığın Önemi

• Yaratıcı Düşünmeyi Geliştirici Çalışmalar

• Beyin Fırtınası Tekniği

• Beyin Fırtınası Uygulaması

• Yaratıcılık Geliştirme Uygulamaları

• Şimdiye Kadar Üretilmemiş Bir Ürünün / Hizmetin Tasarımı

• Dünyadan ve Ülkemizden Yaratıcı Pazarlama Örnekleri

• Şartlanma Testi II